trådlöstproblemet är nu löst och uppklarat

Japp nu är det så underbart bra att jag kan bära runt på min lilla skatt och flta runt på nätet var jag vill i mitt hus...wonderful!

dagens klädsel
arbetsfleace
arbtestee
arbetsbrallor(refelxer runt vaderna... CHECK)
underkläder och sockor privata

Känner mej på topp i min uniform


Det återstår ett problem,,,pengar!
Var har de tagit vägen denna månaden( jo jag vet jag har varit ute och flängt och fart och gjort roliga stuffs för min pengar), men det är lika trist varenda gång det är den 22 i varje månad. Det ekar verkligen om jag skulle göra mej ansträningen att hämta plånboken och skrika allt vad jag kunde ner i den...

Så igår körde vi en fika på hemma plan, det blir billigare så och då är det ok att fika med raggisar coh uppknäpta brallor efter att ha stoppat i sej för mycket av de goda fikamackorna.


Lite glamor på denna sketna torsdag
image1319

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0