framme och nyvaken

Nu är jag just nyuppstigen efter en skön natts sömn, delade rum med fem andra tjejer, men hann somna innan jag hälsat på någon av dem, jag vet tröööt.

dagen ska jag försöka mej på att sammanfatta lite kort
-Mysig biltur till flygplatsen med Hanna, tack för skjutsen.
-Väl ombord på flygplanet var jag sovande nästan hela resan, hann även prata med en snubbe som bodde i Jönköpning och skulle ner och jobba för att inspektera hus i frankrike och i london.
-Standstead expresståget var som vanligt väldigt långtråkigt, tur var att jag hade med mej en bok att läsa.
- När jag väl rest klart och sak hitta till mitt boende blir det krångligare, men jag tror enbart det berodde på mej själv, var hungrig som en gnu och då blir jag virrig och skönt kallsvettig efter att ha kånkat på väska ha på mej ldelses för mycket kläder för englands klimat. Här är det nämligen tischa väder och jag hade linne, klänning och jacka....VARMT
-Efter jag fått checkat in och vilat mitt huvud i några korta sekunder begav jag mej mot Hammersmith, där handlades det och fikades det och jag bara tog det lugnt.
- Kom senare tillbaks till hotellet, där träffade jag en ledsen aupair som hade råkat ut för samma sak som jag gjorde.Senare , ju mer vi pratade kom vi fram till att hon hade även varit hos samma familj som jag på intervju, är inte världen liten, sjukt liten!

Nu ser jag att klockan inte alls är så mycket som jag trodde, hade ju inte ställt om min mobil, så jag trodde klockan var 8 när jag gick upp, men hon är ju
bara sju!

Kommentarer
Postat av: kim

vad hade hänt henne?

2007-10-17 @ 10:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0