hösten hösten hösten

Jag gillar hösten....varför?
det är okej att alltid ha svart på sej
man får vara inne
man blir rosig om kinderna om man går ut
balla skor
man måste hastora halsdukar
mössor borde det vara lag på
vantar
värmeljus blir mysigare och varmare på hösten
lager på lager tekninken är nödvändig och inte bara snygg


Jag har funderat lite på hur jag kan uppdatera min kläder som jag redan har eftersom jag har lite shoppingförbud pga av brist av plats. ( men lite småsaker kan man väl alltid köpa, som inte tar så stor plats?)
Jag har en svart kappa, används inte så mycket som den skulle kunna, update, sätt bälte i midjan.
image1236 

sommarklänningarna bara hänger och ser lite ledsna ut på sina galgar, update, satsa på strumbyxor+sommarklänning + kofta + grova skor + mc jacka = höstfin!
image1237

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0