okey, lets go!

En vecka med mycket finitter och skratt på jobbet är nu avslutad för att bytas uta mot en veckas ledighet, well well well.

Igår bestod min kost av bullar, bullar, bullar! Efter jobbet åkte jag och anna och fixade hemliga saker till ett hemligt projekt som ska visas för allmänheten ikväll, efter ett hårt jobb blev jag till sist nöjd med det HEMLIGA projektet.
bilder kommer

Idag är det full rulle från start!
1. hämta nycklar
2. hämta cykel
3. kolla loppis
4. systemet
5. outfitsprojekt 2.0
6. fixa fixa
7. party
8. party
9. party

Någonstans däremellan ska det defenitvit hinnas med att fika, cookies och kaffe.






Igår under min lilla jobbtur lyssnade jag på en gammal spellista, på denna spellista fanns låten "There is a light that never goes out" med the smiths och jag började tänka på spung, bästa tvserien någonsin??
image1164
Visa den igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0