kate moss för topshop 2.0

image968image969 

jag tycker att kollektionen är väldigt ojämn, några riktiga godbitar....men vissa plagg "hur-tänkte-du-där"????  en sönderriven poloklänning är inte något som faller mej på läppen. Det finns många plagg som känns väldigt "kate", med det menar jag, det är nog ENBART hon som kan "pull them off". Det är inte många som är snygga i en shortsdräkt ála miniminimini style..
Men den lilla blusen i benvitt, fins i grått också, de är två höjdare och även den röda fina klänningen.
som sagt ojämt, man får lov att plocka russinen ur kakan...

ledsen för alla uttryck och alla"...."...men nu är jag trött!

haft en jäveldag- fram till fika time som = aaahhh sommarfeeling!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hallå! det va verkligen en ojämn kollektion...hon lyckas med nått plagg annars tycker jag hon ska hålla sig framför kameran. Kram Hanna

2007-09-06 @ 22:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0