onsdag

min systers inköp oh min skjorta


Idag har jag en skitdag! Tyvärr har den varit jobbig jobbig jobbig, nu ska jg iväg och träna och min kropp vill bara vila, känner att det blir träning hela veckan lång, måste ta ett break nån dag, kanske fredag! 

I måndags var jag på det roligaste passet på länge danceaerobic steg 2, det är ett hett tips!

Nu bär det snart av mot ännu ett pass, bara aerobic, men min kropp strävar emot, men det blir säkert bättre när det är klart! För kännslan efter ett träningspass är nog en av de bästa kännslorna jag vet. Träna +dusch+ mat +vila= AHH!

Jag skulle vilja at en liten tablett, en orkmedicin, orka hitta på någon sen när träningen är klar, jag slösar bort mitt liv på att vila, lite så känns det.

VaknaJobbaÄtaTränaÄtaSovaVakna JobbaÄtaTränaÄtaSova

Kommentarer
Postat av: Kim

Elin! snygg skjorta, vart har du inhandlat den nån stans?

2007-09-17 @ 11:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0