hemma igen.....

Nu är jag tillbaks på hemmaplan,
tillbaks i vardagen, tillbaks till tangetbord med åäö,
tillbaks till långbrallor och jackor, tillbaks till ett liv jag kan utantill.

Det är tråkigt att säga, men jag vill inte vara hemma, jag vill vara i thailand.
Det var såklart kul att träffa alla här hemma, mamma pappa sis mormor morfar mailn calle tommy mia, men thailand oooo thailand.

Vad har jag då gjort sedan dess att jag satte mina flipflop beklädda fötter på svensk mark?
Jag har ätit ostmacka, druckit gott kaffe, duschat, sovit under ett tjockt täcke....well det är väl det hela.


Idag under morgonen har jag rensat och släng och sänkt bort 4 bruna bärkassar med kläder skor och väskor,
allt för att slippa kvävas i det berg av prylar som jag först idag insåg att jag hade knött(pressat in, på dialekt)
i garderoben.
In med det nya och ut med det gammla!
Nu ska jag sätta på en kopp kaffe och ta igen läsningen i tidnigarna som har dumpat ner under tiden jag var borta.
Heltidsjobb!

image1747
tee, graphic playground
bolero, topshop
halsband arena chp
jeans, acne
armband, krimskrams


Kommentarer
Postat av: agnes svanling

åhhh va brun du är!! ska vi jämföra?

2008-04-09 @ 16:00:38
Postat av: Robin Sundin

Hajj! Snygga jeans från ett märke varifrån jag har fått svar ifrån idag:) Jag är en av 10 som får provfota:D OhLalala!

2008-04-09 @ 16:36:43
URL: http://safashion.blogg.se
Postat av: Anonym

ååå jag vill med tillbaka!!!
det lixom regnar/snöar ute nu..kul?
Nej!

2008-04-09 @ 19:28:12
Postat av: FASHIONPICS

oj vilka snygga du hade hittat.
ångrar att jag inte köpte fler i olika modeller dem fanns även att köpa i NY men inte alls i lika många och snygga modeller.
En anledning att åka tillbaka snart :)

2008-05-05 @ 10:16:15
URL: http://fashionpics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0