KÖ TID KÖ KÖ KÖ

resume av min måndag

Jag packade en stor resväska och satte mej på tåget mot mitt egna hushålle.
Det var varmt och fint i staden där jag nu bor.
Jag packade upp, dammsög och åt lunch med fröken K.
När hon återgick till sin skola satte jag mej på takterassen och solade med christer i P3 i öronen och Elle i händerna.
Lisebergstornet åkte upp och ner, byggarna på nygammal ullevi solade på taket, byggkranarna snurrade runt.


Mötte upp Fröken K igen, vi fikade och hamnade i ett samtal om roller.
Vilka roller man intar och vilka roller man spelar genom sitt dagliga liv.
Sen fick vi bråttom Fröken K skulle ju på nollningsfest, så hem och fix stod next på schemat.

Jag själv skulle gå till ett ställe för att få hjälp att starta upp mitt Internet i min lilla lya.
När jag strosade gatorna fram i klänning och solglasögon kände jag mej så bekväm, men när jag väl hittade fram till byggnaden som jag skulle besöka blev jag inte längre så bekväm.
Det var massa massa massa folk, ini smetan bara, ta en nummerlapp och inse att det är 180 nummer före dej!
Jag satt alltså i kö i 2 timmar för att få tre papper och en IP adress......AHHHHHHH!

När jag kom hem kröp jag upp i soffan med te och ElleUk och slökollade på alla program, zappade vilt!
Somnade gott och vaknade några timmar senare och släppte in min fröken K och gick tillbaks till sömn.


Där har ni mina vänner min måndag.


Kommentarer
Postat av: lina

fikor är myspysiga

2008-08-26 @ 09:50:22
URL: http://linalaurentia.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hejsan!

Fikor är väldigt mysiga faktist, och jag är mycket i göteborg nuförtiden, så vill du någon dag kan vi ju ses över en kopp kaffe och prata minnen från marinan eller något sådant :)

Ha det gott!

2008-08-26 @ 11:16:09
Postat av: amanda

åh, fikor är mysiga. Göteborg likaså!

2008-08-26 @ 12:33:45
URL: http://amndab.blogg.se/
Postat av: Malin.

otroligt att du orkade sitta och vänta i 2 timmar, jag skulle ha gett upp för länge sen..



PS var med i min tävling och vinn ett fint armband!

2008-08-26 @ 15:08:49
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0