new crib

Igår efter en lång dag fylld av thaimat, strosing, borrning, billämning, träning,
blev det också tid för en vist hemma hos J.jo och Chris i deras nya crib.
så stort, jättestort!
Min lilla lya var ungefär lika stor som deras fabolus hall.
men härligt och hemtrevligt är två ord som bekriver deras nya lya. 
en helmysig kväll, jag som körde bil fick tyvärr passa på vinet som annars hälldes upp i fina nya glas.
Hoppas det blir mer av sådant i höst, vi snackade om det igår, att så fort vädret blir kass ses man så mycket mindre.
TRÅKIGT.

Jag vet att jag varit kass på att updatera med foton den senaste tiden, men jag lovar att det blir bättre när jag bor på ett ställe och inte på två, det jag behöver är alltid på det stället jag inte befinner mej på.

Återkommer, när jag vet hur min dag kommer till att se ut.

Kommentarer
Postat av: jane

haha oj då lär de ha ett himlans stort hus, en hall som är lika stort som en hel lägenget :P



svar: heheh tack. det är min kusin, vi klädde ut henne!

kram

2008-08-12 @ 11:30:23
URL: http://janes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0