mycket mätt , fan jag är skitmätt


hood, monki
tee, zara
brallor, monki
geekögonen, speacsavers
tennisboll på huvudet
armband, one of a kind

image1626 
jag är bara trött nu!
släktparty är inte så party, mest mättande på ett äckligt sätt
nu är det mjukakläder som gäller efter en snabb promenad
Jag drabbades av apmycket överskottenergi och dansfeber
Vilket ledde till att jag var tvungen att göra av den någonstans
UT!
nu är jag mest trött
ska verkligen lägga mej
se på tv
inte äta mer
bylsa upp kuddar och puffa täcket

en vecka kvar att jobba
ÅRE!
can't wait

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte snygg i dina glajjor, måste få se dom live snart!!

2008-02-03 @ 22:59:21
Postat av: Jossi

Jaa, en liten vecka kvar, sen är du här. Tänkte på om du har lust att slänga med en påse med lite grejs som papps har. Men jag kan ringa nån dag så kan vi kolla när du är hemma, så kan pappi komme förbi med den. Om du har plats, vill säga! NU väntar 18 minus... Yääh

2008-02-04 @ 07:37:25
URL: http://jossij.blogg.se
Postat av: agnes

åh elin va snygga brillor! jag vill också ha nya fina...men usch va avis ja blev nu...hoppas dom hänger med till åre så att ja får se dom:)

2008-02-04 @ 22:36:57
Postat av: Sofiie

Brillorna var helsnygga, vad heter modellen?

2008-02-04 @ 23:27:22
URL: http://sofiie.webblogg.se
Postat av: carro

skitsnygga brillor, hördu :)

2008-02-05 @ 18:46:43
URL: http://najsnojs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0