tankad av snor

jag kan inte sova, det som stör mej är snor och mina egna tankar.
Snoret går ju göra något åt, nässpray och meter av hushållspapper.
Men tankarna, de sunnar i min skalle.
Så istället för att ligga ner i sängen med ett huvud som är nästintill explosionsgränsen pga snortrycket satte jag mej upp slog på tv, slog på, datorn och här sitter jag kvar.

För att försöka sålla mina tankar började jag med mina välkännda listor.
Jag skrev en massa olika listor.
Jag har nämlige lte saker jag måste göra, sådant som jag liksom glömmer, för att det är så trista saker och framför allt är det sådant som måste finansieras med vuxenpengar. Dvs, lägga pengar på sådan man faktiskt MÅSTE ha.

Min mobil är ju krashad, vill inte inse det, men den spelar mej trick, stänger av sig, byter ordning coh namn på meddelanden, laddar inte osv.
Så en ny mobil står på schemat
Sen är det en massa andra prylar, tråkigt trist och jävligt ointressant
(shhhiiiit!  en fågel visslar utanför) 

Kommentarer
Postat av: Jossi

visst är det härligt när man känner att snoret snart pyser ut ur öronen typ! Kolla in min sjuuukt fina info lapp till dig på mailen;)

2008-02-09 @ 12:07:28
URL: http://jossij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0