bästa stunden på dagen

Nu njuter jag i fulla drag, har bara pyttepytte dåligt samvete,
 ensam+ musik+ kaffe+(dåliga samvetet) prinssestårta= en underbart skön Fredagsrast.

Jag har funderat över varför jag sitter varenda dagen framför min dator och trycker på en massa olika knappar som resulterar i att det blir massa bokstäver som i sin tur bildar ganska många och kanske ointressanta meningar.
Men det är ju vänner som läser det, eller ska man kalla de närmast sörjande...?
Jag har ännu inte kommit på någon bra anleding till att sitta här förutom att jag gillar det, det är som att klippa och klistra fast på ett nytt sätt.

Så jag tänker fortsätta tills jag hittar något annat som kan få uppta mina lediga stunder.

Ett önsketänkade,, jag vill göra mej fredagsfin.
image1455

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0