dagens

image1569

Geekglasögon, speacsavers
Storskjorta, hm
brallor, indiska
armband, one of a kind



Kusindagen
Jag har just kommit hem från kalaset.
vi började kika på ett videoband som var inspelat när jga var 14 år.
Det var märkligt att kika på, jag var liten, jag upplevde mej som vuxen, det känns som nyss mer ser längesedan ut.
Det var ur perioden då jag hade trekvart på varenda klädesplagg och allt var i jeans.
Ljusblått och Beige var färgerna som gällde.
Jag skrattade samtidigt som jag nästan grät.
Jag hade trekavrts ljusa jeans, en ljus och vit och mörkblå baseball tröja, jeansjacka, slip-in skor och en liten handväska.
OHHH!
Rysningar.

Men videoinspelning, det är nog något jag sak ta upp igen,så passa er nästa fest!!

Kommentarer
Postat av: karlsson

haha, ja ta upp filmning på nästa kalas, kan ju va såå kul och sååå hemskt att se i efterhand! puss

2008-01-27 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0