Fruit of the loom

Någon som minns?
Hur som helst kommer detta kultförklarade märke tillbaks på marknaden.
Det kommer då säkerligen springa runt färgglada hoodies och tees med fruit of the loom märket på bröstet.

Jag kommer så sjukt väl i håg mitt enda fruit of the loom plagg.
Jag var väl 11 år, mamma och pappa hade varit i Stockholm och kom hem med en NK kasse och där i låg min ill Gula Fruit of the loom hood....Lyckan var total!

Den användes flitigt under många år som vanlig hood, men när den blev lite kort i ärmarna fick den agera stallhoddie,,sen försvann den på ett mystikt sätt. Men jag tror dock att mamma tog saken i egna händer och lät min gula gula tröja möta sopsäcken.

Well well....kanske ska köpa mej en ny, eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0