hutter

Jag är just hemkommen från sport, bandy. OHHH fan va jag fryser, jag har för tusan gåshud all over. Fötterna är bortdommnade, trampdynan är vit och ser död ut...men förhoppningsvis hoppas jag att de kommer komma tillbaks till liv nu när jag sitter i favvofotöljen framför brasan. 

Sportarrangemang är en märklig föreetelse, och jag är rädd för att jag tar del av det som är märkligt. Nämligen hetsen, japp HETS. En bandyläktare består av en hejjarklack och en vansinningt glaen hejjarklacksledare, ett gäng gubbar som är experter i diverse(dagen till ära är det passande nog bandy), bandyspelarnas närmast sörjande, fjortisgängen utan mösser och med lager av brunkräm. Jag vet inte vilken kategori jag ska klassa in mej själv i men det skulle nog vara något mellan expert och lightfjortis(dock ingen brunkräm och jag bär mössa), eller bara ett bihang till min vän som tillhör de närmast sörjande.

well well, det är skönt och få frisk luft och så länge som jag uppskattar att lyssna på proffsutlåtande, se på hetsiga hejjarklacksanhängare osv så pallar jag 2x45 min av lite bandyhets..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0