regn och två ben

Jag sitter och skummar igenom dagens modevisnings bilder och det finns mycket fint men även en del kollektioner som är lite för mycket för min smak.

Stylins kollektion var grafisk, hårda möster i svart och vitt, en del transparenta material , vissa gröna detaljer. Men det var lite för futuristisk för min del.

Sen höll jag koll på Fifth avenue shoe repair, det brukar vara grymt, svårburet men grymt, men årets kollektion var nästan enbart svåburen. Gillade dock snubbarnas kollektion bättre, det blir ju brallor, jackor och en och annan tröja.

Något som jag däremot gillade bättre var Minimarkets underbara kollektion, humor, rock och tjejigt.
image1585
De två färgade benen som syns både på strumpbyxorna och jeansen såg jag att Jenny i Sahara hotnights redan hade snappat upp.


 
Hiss eller diss?

Komentera mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0