Bara bra saker

Idag har det bara hänt bra saker, bara bra.
Men jag är dåsigt trött efter att ha boxats mot Fröken K i 1,20 h.

Igår rammlade jag när jag var ute och sprang framlänges, idag när jag boxades rammlade jag baklänges.

Jag ska plugga till hösten och få mitt eget hushålle...det känns skönt i mej.

Funderar på hur jag ska fira, film och godsaker? eller bra film?
Inget mer extravagant blir det inte, jag är trött och glad.
Jag skulle vilja tala om det för alla , så jag slänger in det här, några läser ju, fler och fler vilket gör mej ännu mer glad!



Kommentarer
Postat av: baken

gött, jag kom också in....

2008-07-10 @ 22:06:51
Postat av: Anonym

svar: anledningen till att det blev jävligt många inlägg idag var eftersom att bloggen inte funkade igår kväll så sparade jag lite inlägg som utkast.



sen tar det inte så lång tid för mig att skriva. det som tar tid är väl bilderna men det går också snabbt :) haha.

2008-07-10 @ 22:28:20
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: alexandra

skitsnygga outfits- alla tre! :)

2008-07-10 @ 22:37:53
URL: http://mhmmm.devote.se
Postat av: fröken K

Hurra å grattis!!!! Va kul att du kom in! jag sitter på jobbet nu och är helt slut i armarna efter boxningen, har redan beklagat min trötthet och träningverk för mina kollegor... men moppen puttra hemåt så bra så bra! puss

2008-07-10 @ 22:41:44
Postat av: Mallan

Ojoj nu blir det plugg för hela slanten, jag kom också in! Karlstad vs Gbg!

2008-07-11 @ 10:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0