Min 21 födelsedag var igår

Jag somnade gott igår kväll efter en bra dag!

Den började dock inte som andra födelsedagar borde göra med sång och frulle på sängen, men jag får helt enkelt förlika mej med att jag inte längre är ett barn och kan förvänta mej detta.
Jag vakande och började städa, jag och min kusin hade nämligen en rolig fest i lördags så efter vi hade tagit reda på allt som vi lyckats ställa till med under kvällen åkte jag hem.
Men stannade först till på ICA för att köpa mej lite god frukost tillsammans med fröken K.
Väl hemma åt jag frulle läste tidningar och kände mej helt trött, tog en dusch för att inte somna.
Sen kom min mamma och pappa hem och jag fick sång och paket.
Jag fick ett par urfina träskor(bilder kommer later idag).
Vi drack lite kaffe kaffe och jag satt och dinglade med mina ben som pryddes av mina nya skor
När min syster sedan kom hem åt vi thaimat och jag fick fler paket,
Wayfarers, Köksmixer, tekokare och jag är så glad för allt.

Somnade sedan på soffan i en minst sagt märklig ställning i över två timmar och vaknade av att min vän Hanna stod och ringde på min dörr med en påse ostbågar i handen, vi tog en promenix och sedan såg vi på filmen "the break up".

Pappa och mamma fixade jordgubbar och glass och sedan visades Änglagård på tv och jga somnade. 



Thats my day.
som sagt bilder kommer


Kommentarer
Postat av: dolly

sushi ftw :)

2008-07-07 @ 12:48:50
URL: http://dolly.blogg.se/
Postat av: julia.

åh, grattis!

2008-07-07 @ 18:09:12
URL: http://julia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0