on our way

Jag borde verkligen inte sitta här och svammla.
Har ännu inte packat och jag ska åka från stan om 1,5 timma...
Det är kanske dags,ska bara berätta lite om gårdagen.

Vi var, ett helt gäng, gammla och nya vänner på ett 21års kalas hos Nikke.
Det var sol, det var regn, det var massa trevligheter.
Vi tog sedan en lång promenad in till stan, där det hölls en lokalfestival, massa folk, massa fulla folk.
Det började regna en massa och jag gick in och dansade.
Sedan fick jag åka gratisnattbuss ännu en gång som följdes av en 30 min promenad i 9,5cm i ösregn...
Somnade mer än gott..

Packning next up, packning för camping liv

Kommentarer
Postat av: elin

sv; jaha! ;P jättefint var det i alla fall :)

2008-07-20 @ 14:45:44
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0