sunmolnday

Jag vaknade i morses och fick städmani, något som ofta händer mej på just söndagsmornar, jävligt jobbigt, man borde ju ligga kvar i sängen och ha de skönt, men upp, diska, plocka, dammsug.
Sen var jag behov av frisk luft så jag och min nya telefon med radio begav oss ut på en promenad som blev bra mycket längre än vad jag hade tänkt från början. Men med solen i ansiktet och musik i öronen går det mesta lätt.

När jag kom hem var det verkligen Kaffedags, kaffe i solen och lite pyssel med ett armband jag försöker knepa och knåpa ihop, bild kommer om det blir bra.

fröken K och August kollade förbi och hämtade upp mej för en fika på Strandgatan, Måsarnas paradis.
Vi satt och fikade men min puls var allt annat än låg, den var skyhög, jag satt hela tiden och tänkte på var fåglarna befann sig.
jag är rädd, jätterädd för fåglar...

Hemma igen, ska nog ta en löptur innan jag ska laga mej mat.


Skön söndag till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0