påsar

Jag har jobbat jobbat och jobbat. 12, 5 timmar för att vara exakt.
Jag är inget annat än trött.

Fick redan på idag att jag kommer kunna fira midsommar, jag jobbar ju bara till halv3. Kalas ju!

Nu har jag ett jättebehov av att städa, nu när det har varit så sköna dagar har det liksom glömts bort.
Jag har under tors-sön bara varit hemma för att byta kläder, så det ligger många stora högar av klänningar, shorts, linnen och annat smått och gott.
Men det är inte roligt och då låter jag för tillfället bli.
Jag skulle ju kunna göra det nu, men jag sitter hellre här,
uppkrupen i soffan och kikar lite på tv äter jordgubbar dricker te och bloggar lite.

Jag måste än en gång bara skvallra om hur dunderskön min helg var.
Torsdag: Käk med jossi på Hamnkrogen
Fredag: Cykeltur, 5mil, bad och massa skratt. 21års grillfest och utgång med raggarhits=jag gick hem!
Lördag: Häng vid vollybolltävling, bad, wakeboard, underförfest!, utgång på Sweet 
Söndag: Sov på en solmadrass uppe i stugan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0