phi phi, tut tut.

Jag sitter pa en taskit trasig stol och svetten parlar fram trots att den enda fysiska aktivitet jag utfor ar att knappra pa en skitigt skitigt skitigt tangetbord.

Nu skulle jag kunna skriva om allt jag hittills har upplevt, men det kan vara bra att spara lite pa krutet sa jag tanker mata mina skont trogna lasare med godbitarna.

Igar var vi pa en skon snorklingstripp, snabb bat finfina fiskar och farsk frukt.
Vi stannade till pa Mayabeach och Fia klackte
"det ar nog sahar man kanner om man skulle komma i kontakt med gud"
Det var vi alla sedan eninga om, undebart, men om Du tanker"ahh det later najs" tank da pa att aka dit tidigt pa morgonen, sen blir det smockfullt och charmen forsvinner.

Jag har kommit pa att apan trots allt inte ar ett sa gulligt husdjur after all.
Har om dagen sa lag vi och stonkade och stonade i varmen da vi inte langre kunde bada pga att vattnet hade forsvunnit ur viken dar vi lag, da kom en liten sot knubbig 4 aring med en apa i koppel.
Men javlar vilken apa, den var helt tossig, han hoppade och kramades och revs omvartannat.
Nar lillkillen fick en liten apklosning pa kinden borjade han grata och da visade apan en sadan sjuk medkannsla att man tankte" aaahhhh en ssan vill jag ocksa ha".
Men som bestraffning fick apan knytas vid en liten stallning, da gick han nuts, han var ta mej fan galen, volter och forsok till sjalvmord var nagra av de konster han visade upp.
 Vi stallde diagnoisen ADHDapa.

Frescccha fotter och hander har jag nu efter att ha varit pa manikyr och pedikyr idag.
Filat och smorjt och svartlackat blev det till slut.
Men aven thailandarna uppleved att mina tar sag hemskt roliga ut, ett asgarv for mina tar!

Om detta ska forestalla nagon sorts modeblogg far jag val rapportera i lite nu da. 
Har ar det flipflop+bikini+surfshorts+kjol+sjal+tees med fula och sexsitiska budskap.
ja nu kanske man kan tro att jag befinner mej a nagon slags gregisk o typ IBZA, men nej.
Men det ar heller inte langt ifran, det ar party all night and day long om man vill och orkar i hettan.
Vi gjorde ett storstilat utgangsforsok som resulterade i tungt huvud idag,
sa med andra ord, been thee done that! Skitkul var det ocksa!

Ang rubriken, har plingar man inte om man vill kno sig forbi med sin cykel, man skriker PHI PHI
image1726
image1727

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0