shopping non stop

Dag nr 2 i Kuala lumpur och hej och ha vad mina fotter har knallat.
Vi bor just nu pa en helschysst stalle, kanns verkligen som om vi bor hos en familj eller
 en gammal skolbyggnad eller nagot liknade.

Angaende shopppingen har ar den sjuk, det finns sa mycket ful och mycket snyggt.
Jag har dock inte hittat det jag kanske trodde att jag skulle hitta, men en hel del andra bra saker.
Kanske lite formanga bra saker for att kunna rymmas i min ryggsack.
Jag lar ju fa traningsvark av all shoppingpromenad, men jag har sjuuuuuk traningsvark efter min hurtbulledag.
Ja!, hag har haft en hurtbulledag, lopning pa stranden jag fick aven tjatat med mej mallan.

Idag har jag och Jossan kakat sushi pa lopande band, vi at mycket!

Nu ar jag egentligen lite daligt med koncentration for att skriva, det ar ett skont gang som sitter bakom mej och lirar kort, det regnar och askar sjukt mycket ute och snart ska vi bege oss ut i detta ovader for att kolla in twin towers.

Bilder ar nu upplagda har, vissa ar mindre smickrande an andra.


Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0