solbranna och svicsh i huvudet

jag har akt bat idag, lange lange lange ca 6.5 timmar och det gungar fortfarande!
Jag hade solgalsogonen pa mej under hela resan och det resulterade i att jag nu har en festlig solbranna.

Vi har nu flyttat oss fran KoLanta
och befinner oss nu pa en o som kanns som det narmsta jag har varit paradiset, KoLipe
Idag har en lagmedlem lamnat oss for att mota upp hennes snubbe, sa nu var det bara 5 sma apor kvar. 

Jag har inte sa mycket mer att skvallra om vad det galler denna dagen
 sa det far bli en kort rapport fran gardagen .

Jag Fia och Hanna ville ha en ny strand att ligga pa, sa vi tog en tucktuck och korde en bit, hoppade av pa ett stalle, visste inte ett piss var vi var,Men vilket stalle vi kom till. CHILLIDILL var bara fornamnet.
Palmer som liksom bugade sig over stranden och en schysst bar med schysst personal som tipsade oss om att aka till dar vi ar just nu,Ko Lipe.
Pa kvallen blev det middag med nagra snubbar som Fia kande genom jobbet, cocktail middag och chung.
Dans pa stranden och farskomik nar vi alla 6 lag i vara vita lakan och svettades,
det var en varmaste natten jag varit med om,
 att vi skrattade sa vi blev bla i ansiktet sankte inte precis temperaturen i rummet.
Jag somnade gott den kvallen.

Nu ska jag satta mej i sanden och dricka en ol och hanga med mina skona resevanner.




Kommentarer
Postat av: Karolina

Ä, men dehär låter ju toppen! Kan man ha de bättre än va ni har de just nu tro?! när största problemet är hur brännan sitter så har man det gött!!själv kör man stenhårt med brun utan sol för tillfället....för solen lyser med sin frånvaro...men det sägs ju så fint att hoppet är det sista som lämnar människan så jag tror att den kikar fram snart ;) hade så bra nu å hälsa dom andra tjejerna också!!! Krams!!

2008-03-14 @ 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0