Dunder

Jag har cyklat och lyssnat på p3 live.
Nu var det ju inte bara så att jag gav mej ut på hojen för att cykla runt, min cykeltur hade ett mål. Kalas.
Fröken K hade GI kalas, hon gör GIgrejen och bjöd på goooood grillad GI mat, det är nästan så jag överväger till att starta jag med. Man kan ju nästan tro det av all hurtighet som det bara innebär att cykla en ganska så lång bit som jag faktiskt gjorde, på enbart en växel, något för låg växel ska tilläggas.

Hursomhelst.
Vi var på ett kalas som kändes som ett sommarkalas, det var grillning i klänningar och barbent och linnen, grönt gräs och kubbspel för att vara ännu lite hurtiga. Det ska tilläggas att mitt lag, eller dvs, laget som jag var med i, tog hem en skön seger! 

Nu är jag back i soffan, men det kunde slutat på ett annat sätt övervägde nästan att skita i att cykla hem, det var näligen så skönt att cykla längs vattnet lyssna på bra musik och vara mätt.

Jag gör det gärna igen.

Det har varit en bra dag i dag, trots min klädkris, inget har känts bra idag plus att jag lyckades ha sönder två plagg under den korta tilden på 5 ynka minuter.
Men den biten kanske blir bättre imorgon, men resten av denna dagen blir svår att klå.
Hoppas den nya dagen gör så gott den kan för att visa att det kan bli ännu bättre.


EN TANKE:
Shit, jag glömde fota Linneas jackor, fröken Ks syster syr söta jackor. LINNEA om du läser detta maila över bilder är du bussig så alla kan få se dina verk.

EN ANNAN TANKE:
Shit, va kul att JOEL OCH JOCKE tog hem skiten.

EN TILL TANKE, JÄDRANS VAD JAG TÄNKER!:
Mina tankar startar ofta med kraftuttrycket SHIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0