fridayfever/feberfredag

Inte alls som jag hade velat spendera den,
Halsbölden som jag trodde avtog i morses har nu fått en ny kompis eller utökat sig.
Var på väg till Nikke för att sällskapa med resten av gänget, för att åka till pråmen kan man inte göra när jag varit hemma pga sjukdom. Men påvägen till NIkke fick jag en attack, en halsböldattack och åkte hem och trodde jag skulle spy.

Väl hemma , när det värsta lagt sig,har jag sett på SvenssonUnderhållning, "var fan är mitt band?" och "Berg flyttar in". Jag har även ätit Gula saker, ostbågar och Mangobitar.
Jag var så ivrig att äta mangon att den inte hann tina färdigt, så man kan se det som att jag åt mangoisbitar.
Gott och Gult!

Nu har jag i ärlighetens namn bara tråkigt. SKITtråkigt. Så blir det ibland.
Får väl börja prata med mej själv eller se på tv, men inget lockar.
Well well, kan ju alltid försöka ta en tupplur.

Friday Fever, inte i den positiva andan, utan mer den sanningsenliga, Feber på Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0