huvudet

Det känns som att någon har stoppat i mitt huvud i ett par alldelses för tighta jeans och sedan har mitt huvud försökt att ta sig ut, vilket har utvecklats till växtvärk i huvudet.

Jag har ont,

Morgonen, startade för mej kl 01,00, somnade igen vid tre och vaknade kl 5 igen.
Ingen vidare bra start.
Fick sjukskriva mej, feber, halsont och växtvärk i huvudet,,,,fan missade massa timmar/pengar som jag verkligen behöver. Jag ligger inom gränserna för att kallas "hon som har gjort slut på pengarna innan nästa lön, HON SOM FÅR SKYLLA SIG SJÄLV"

Så ligger läget.
Men en bra sak som har hänt idag var att nya nr av en tidning kom hem till mej idag så jag kan ju försöka mej på lite läsning, eller så kollar jag bara på bilderna.  

Glöm inte FashionMarket i Borås till helgen!

Kommentarer
Postat av: paulina

du skriver fint :)

2008-05-22 @ 12:24:25
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0