jag har haft en märklig dag

image2138
linne hm, kjol thailandia
image2139
kladdis
image2140
kaffe
image2141
J.Jo beställde käk, hon blev serverad av en dam i röd overall och pärlhalsband
image2142
Lunchboxen, ladda upp inför matchen
image2143
Uppvärmning
image2144
Va gör du Johan?

Märkliga saker idag!
1. vi fikar, jag ser en rumpa, en vit stor rumpa,...men det är ju bara en dam som kissar på trottoaren.

2. Ett par, en välklädd dam i jeansdräkt och scarf i halsen och en man, liten och med armar som ser ut som de går åt fel håll, fulla som kastruller disskuterar vattentempen efter att mannen har kissat i vattnet, och damen säger" Dä ä ju gans´ka gött, dä blir no bra te misssömmaraftan"

3. Jag och J,jo får nog och går vidare och sätter oss på en bänk. En man i jeansjacka och randig skjorta och randig väst på andra hållet, kommer fram och börjar förklara hur fint väder vi har och beskriver våra kläder för oss. "Din vännina har en karnevalklänning och positiva glasögon, och du har bara svart kjöl"
Sen börjar han snacka om sin bok som aldrig blir klar pga att satan kommer i bland på besök till honom, dvs att han dricker alkohol. 

4.När jag ska gå till bilen ser jag ett stort gäng med blandade åldrar och hör att de pratar amerikanska, de börjar fota varandra och jag försöker smita undan så jag inte ska förstöra bilden, men helt plötsligt står alla omkring mej, och så var jag var omringad och fångad på en grupp bild med BLINGBLING amerikaner.

Nu är det kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu ingen aning..linnet är inte ens rätt påsatt

2008-05-28 @ 22:05:37
Postat av: Josefine

Haha Såna dagar e ju underbara!!!

Kram Jossan A

2008-05-29 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0