jag ville kolla min skitmail

Det jag då möts är det här:


KOMIGEN SPRAY, BÄTTRE KAN NI

SAYWHAT RERUN SAYWHAT RERUN ?! ?!

++++++++++VFH+2008+++++++++

SPRAY = SKIT. SPRAY = SKIT. SPRAY = SKIT. SPRAY = SKIT. PRAY = SKIT. SPRAY = SKIT

WIH HAXXAR ER IGEN OCH IGEN OCH ... OM NI INTE FIXAR ERAN SKITKOD. MAGISKA KVOTERINGAR OCH AVAKTIVERING AV FUNKTIONER FUNGERAR INTE PÅ OSS. FUCK YOU YFUCK. KNARKET GER VI ER IGEN, DEJA VU

VuXn4FörB4Nn4D3HACK4R3! // 2008
sPRAY - SEC0ND STR1KE

(VFH ZINE #3 OUT NOW.)


Va fan!!!
jag behöver komma åt mailen på stört!
SKIT SKIT SKIT


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag! :)

2008-05-30 @ 07:25:50
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: Xeyloxxer

självklart ;)



Hacka Spray så mycket som man bara kan FTW

De har en skit kodning :P

2009-03-02 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0