om och om igen

Om jag fick möjligheten att göra om min studentdag, hade det varit kalaskul.
Men.....
Det har jag inte.
Jag har istället roat mej med att under tiden mina naglar torkade, nytt nagellack på, BE Vibrant, har jag klippt och klistrat lite.
Jag valde att göra en studentdress som diggar färger och en som känns mer elin.
Jag gillar färger, det är inte det, men jag trivs inte helt bra i det.

image1993
Jag valde att välja skor med platå, hemligheten är så hög som möjligt, men så lite ont i foten som möjligt.
Men blir man trött i fötterna är det, tycker jag , helt ok att slänga på sig ett par vita canvasskor, så man orkar dansa sig igeom natten och följade morgon.
Även väskorna är valda efter både funktion, snygga men även praktiska(japp låter som en sliskig reklam för något helt annat än en snygg väska) båda väskorna har nämligen band så du kan hänga den över axel, för att strutta runt med en kuvertväska i handen under sin studentdag kan sluta med att du kommer hem helt utan väska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0