postitive pills

Jag funderar stakt på om någon som tyckt att jag varit en vresig djävul under ett tag har lagt positiva piller i  nån mat jag lyckats få i mej.
Jag vet inte vad det är men allt känns som att det kommer bli bra.
Som idag när jag steg upp för en stund sedan och fick läsa i tidningen att vi har sköna killar som ska spela sköna låtar imorgon, så kände jag att "shit, det blir en bra helg"
New Moscow och Jonas/idiot dancer 
Det ska bli så skönt med helg.

Jag har varit ganska positiv över lag just denna veckan, nån har lagt piller i mitt käk, eller åtminstone kaffe, så mycket som jag har lyckats hälla i mej.

" i caught the flu by kissing you"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0