så här trist har jag det...

Jag sjunker såpass low att jag gör en liten egen blogglista..WHOHO, precis som för något år sedan.

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag äntligen somnade efter att vridit min febriga kropp många varv i sängen
Vad gjorde du kl 08 imorse: låg kvar i ihoptrasslade lakan
Vad gjorde du för 15 min sedan: åt mangoisbitar
Det sista du sa högt: mm, det var roligt att höra, men det gör mej generad
Det senaste någon sa till dig: men det är sant 
Vad har du druckit idag: vatten, kaffe te och en diet coke
Vad var det senaste du åt: åt mangoisbitar
Vad var det senaste du köpte: mangoisbitar(jävlar vad tjatigt detta börjar bli,,,och vem fan bryr sig)
Vad är det för färg på din ytterdörr: röd
Vad är det för väder hos dig nu: skymming?men det är väl inget väder? eller?
Godaste glassmaken: Vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: hahahahha
Sover du tungt: JA, allt ajg gör är tugnt!
Drömmer du mardrömmar: Skruvade men det var längesen jag hade en mardröm
Trivs du med ditt jobb: Mycket bra faktiskt!
Favoritklädsel: pyjamasshorts, klänning, byxor, tees, ...Jag gillar kläder!
Favoritlåt just nu: Silly lover-fibes oh fibes
Vad ser du om du tittar till höger: en bunt papper
Vad gör dig glad just nu: att jag ska åka till Borås imorgon
Vad ska du göra härnäst: hämta min sis som kan vara på tidernas party
Höger eller vänsterhänt: Höööger
Humör just nu: jaha?var detta allt ?
Favoritgodis: alla kommer tycka jag är äcklig nu, men Punchkottar, INTE praliner, KOTTAR
Kläder just nu: vitt linne, flanellskjorta och trasiga mjukisacnejeans
Sommarplaner: work work, och tre veckor semester!!
Hur många kuddar sover du med: 5
Spelar du något instrument: jag kan spela alla instrument i smyg
Morgon eller nattmänniska: "morgonstund har guld i mun"- men önskar att jag var mer natttjej
Vad är viktigast för dig: massa saker
Är du kittlig: jadå
Snarkar du: inte vad jag vet, och isåfall stör det ju bara mej och jag har inte stört mej själv.
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: långbenar, benen lossnar ju så sjukt lätt
Stökigt eller välstädat: stök på ytan och kolla på läget i andra lagret
Längtar du mest efter just nu: Ett eget hem, sommarfeelingen hela dan varje dag och sandlaler.

Kommentarer
Postat av: Vera

Hej!
Vill du ha 2 st VIP-biljetter till kvällens stora modefest i Borås?

http://verasvarld.blogspot.com/

2008-05-24 @ 13:30:59
URL: http://verasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0