10:01

10:01
Sitter uppkrupen i soffan och har hamnat i någon slags matkoma.
Jisses vad mycket mat det finns hemma hos min familj, det är ju svårt att välja vad man ska ha för frukost.
Jag valde smörgår och filkmjölk med musli.

Igår var vi på ett härligt kalas.
Nya människor, inte de vanliga "partypeople"gänget.

13:53
Sitter i soffan igen, i matkoma igen.
Men nu har jag varit på 17års kalas och fått bara goda saker att äta.
Jag har varit ute på en höstpromenad med mina päron och tagit massa finfina bilder.
Har ingen sladd med mej nu, så tyvärr blir det inga bilder idag.
Nu ska jag bota min matkoma med att ta nån minut på den lilla visaren och ladda upp mentalt för min kommande andra hela handbollsmatch jag snart ska iväg och kika på. Det är visst seriepremiär och derby..jjajajajaja...



Kommentarer
Postat av: angelica

åh. låter bra!

2008-10-12 @ 19:03:26
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0