CLODY:10:52

Morgon.

Det är ingen fin höstdag idag, det är en vanlig höstdag.
Igår kväll var jag och fröken K på biofilmen Patrik 1,5.
Vilken film! Så fin, kärleksfull, kul och underfint foto.
Men något som störde mej något enormt var killarna som satt bakom oss som så fort det visades en scen med kramar och pussar var de tvungna att yttre hur läskigt de tyckte att det var när två killar gillar varandra.
Jag förstår faktiskt inte detta..Varför är det skillnad om det är två killar som gillar varandra eller två tjejer eller en kille och en tjej. Jag är säker på att det är samma känslor som finns i alla människor.
Jag menar det är ingen som höjer på ögonbrynen om det visas en puss-och kramscen mellan en tjej och en kille eller tjej och tjej.
Det finns ju tjejer som har mer maskulina drag och tvärtom killar som har mer feminina drag..så vem bryr sig?
Alla har väl rätt till att vara kära! 


Kommentarer
Postat av: My

den filmen vill jag med se snart! kolla gärna in min blogg som snart ska bli en miljöblogg (!!!) ja, ungdomar kan vara intresserade av miljö också. är du? besök

2008-10-04 @ 11:12:16
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0