dumelin

Fortfarande har jag inte hittat mitt rosa kort,.....skit skit skit!

Jag vet att klockan är tidigt, men jag ska åka tåg för att hinna med mina förpliktelser under helgen.
Besök av väns nya crib, reunionfest, familjehäng, släktkalas, handbollspremiär(japp det är sant, jag ska gå på handboll)

Måste bara skriva lite kort om Betnér.
som vanligt, vass klok och underhållande!
Men jag var ju ändå tvungen att klart och tydligt analysera detta i foajen efter föreställningen. Det lät ungefär såhär:
" alltså det var så mycket bättre denna gången i jämnförelse sist gång, fan då var du ju bara gammalt material han körde, men det var riktigt grymt"

Under tiden dumelin står och pratar och leker expert på allt kommer ju så klart personen, Betnér, som jag snackar om och knallar som TUUUUUR var i rätt del, av min utläggning. DVS han kom under biten "men det var riktigt grymt".
Denna gången hade jag då tur,...

Sen hittade jag ju inte mitt rosa kort och så pajjade det resten av kvällen...
skit skit skt!

Kommentarer
Postat av: Therese

När mitt lilla rosa kort, eller det lilla svarta också för den delen, så brukar jag hitta det liggandes löst i en väska jag använder mer sällan..Hoppas du hittar det, och att du får en go helg!

2008-10-11 @ 12:03:29
URL: http://thessbott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0