SALTCARVE

sitter och päser i pappas gammla stol och pustar ut efter träningen som idag bestod av funk.
ska snart pallra mej iväg till en ny vän från min klass, det blir bot på mitt enorma saltsug,alkoholintag och idol.
vin,kex,ost och idol på en pösig-mjukis-fredag.

Iskolan idag fick vi all info om examinationsuppgiften, och HEJ det är bara att sätta igång på stört.
så morgondagen ska jag tillbringa med böcker i mängder och mitt trådlösa internet. DVS jag räknar med en fin höstdag och plugg outside.
Att sitta in sådan dagar går inte, man måste ta vara på dagarna.

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLT, jisses va gott det ska bli, salt ost,salta kex, och lite chips på det!


Kommentarer
Postat av: Jacob

mysig hemmakväll med andra ord :)

2008-10-17 @ 19:06:32
URL: http://clubjacob.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0