telefonkö

Jag har en prenumeration på Elle, den har inte funkat så bra..
I snart över en vecka har jag gått mot mitt postfack fylld av förväntan på att tidningen ska ligga där och vänta,
 men ingen tidning.
Jag har tillochmed köpt tilltugg till premiärläsningen, jag vet inte helt friskt.
Men det är fan vardagslyx när man sitter med en ny tidning, en kopp kaffe och ballerina kex.
Ballerina kexen, kan dock vara lite luriga,
de smular nämligen en del och kan ge fettfläckar på sidorna om man inte passar sig.

Hursomhelst, jag har inte fått min tidning.
Så det var bara att ställa sig i telefonkö och vänta på att komma fram till prenumerationsservice.
Men när jag väl kom fram.....så rann all min lite irriterade feeling av mej.
Enbart för att jag fick bra hjälp av en trevlig tjej, jag väntar glatt min tidning om två dagar.
Men jag tjuvstartar nog ändå på läsartilltugget.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har oxå prenumeration på Elle, det är som du säger, lyx :D

2008-10-14 @ 15:47:27
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Maja

sv: jo, jag läste det, men den kommer snart!

2008-10-14 @ 16:08:30
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0