klädswoping

Klädswoping..= shopping+ swichting

Igår plockade jag ur en massa kläder ur min redan urplockade garderob och slängde ner det i en stooor shoppingkasse.
Plockade upp kläderna igen och hängde upp dem hemma hos en vän, alla gjorde likadant.
Sen satte vi igång och pröva.
Alla fick bli av med saker man själv tröttnat på och alla fick med sig något "nytt"hem.
Jag blev av med mer saker än jag bytte till mej, ekaxt min taktik, får inte ha så mycket kläder hängade.
Men jag lyckades byta till mej ett par svarta snygga slitna jeans, en tunika, shorts halsband mm..

Världens bästa grej att göra en lördags kväll tillsammans med vänner om man känner att kassan tryter.
Alla verkade vara mer än nöjda, sen firade vi med Fröken Ks äppelpaj.
(stereotypt för 21åringar???!!)
NEJ, tantvarning, men väldigt roligt.

Bilder kommer, nu är det dags för kaffe och plugg..


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Jag har tittat nästan hela sommaren. Hittade dig genom Josefin Alfredsson, ni gick väl samma klass? I alla fall. din blogg är min favorit. jag ser alltid fram emot att läsa och sparar den tills sist precis som efterrätt efter maten. Ja, tänkte bara säga det :)

2008-09-07 @ 14:25:22
URL: http://pls.blogg.se/
Postat av: Camilla

Det lät som en superide!

2008-09-07 @ 15:42:06
URL: http://stilic.blogg.se/
Postat av: elin

sv: koftan kommer från carlings! :)

2008-09-07 @ 16:02:10
URL: http://heiderelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0