mugoangin och marton

Jag har inläsningsdag.
Det betyder att jag kommer sitta sitta sitta, läsa lite, kolla tv, dricka kaffe och äta onyttigheter. Varför så dåliga karaktär?

Annars har jag en kaktus i halsen som jag försöker ta död på med mugoangin, vilket leder till att jag är helt bedövad i hela käften. Klämde ner en ipren också, det kan väl inte skada?

Jag kom hem till Väners igår kväll, hann både med ett sjukt kul och jävligt jobbigt skivstångs/kontionspass75min, hälsa på fina Fialotta och äta Kvällsmat med henne och Hanna. PÅvägen hem kollade vi även in Hannas fina nya lägenhet.
Alla bor så stort jämnfört med mej. Min lägenhet kan liknas med en lekstuga och deras palats.
Vaddå jag är väl inte bitter?

Återkommer då jag är sjukt trött på läsandet
,

Kommentarer
Postat av: karin

alla verkar vara sjuka just nu! hoppas halsen blir bättre! blir de sittning på fredag för dig?

2008-09-16 @ 12:49:07
Postat av: lina

halsont är hemskt. men du är fin iaf

2008-09-16 @ 13:10:35
URL: http://linalaurentia.blogg.se/
Postat av: lina

thank you! hela du är läcker

2008-09-16 @ 13:23:18
URL: http://linalaurentia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0