Publik

Igår spenderades kvällen på ett schysst ställe, Publik, ligger på Andra långgatan.
Det var massa massa folk och man fick vin i låga glas, det var ett schysst ställe,många roliga frisyrer och massor av glasögon...


det känndes som vi alla var nöjda med vår vinröda nagellacksfärg
ovetandes om varandra som har vi budget fyndat denna kulör för 40 kr på hm


jag gick hem i kalla luften och var glad för att jag hade min mössa som min mormor stickat.
Först skulle mössan inte blivit en mössa, utan en tröja, men det blev något galet och mormor gjorde om den misslyckade tröjan till en finfin mössa åt mej.

Kommentarer
Postat av: karin

Publik är världens mysigaste fik. :)

2008-09-21 @ 11:49:47
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/
Postat av: ElinAlexi

Oh, det är precis ett sådant nagellack jag är ute efter! Mörkrött är så läckert.

2008-09-21 @ 14:46:58
URL: http://elinalexi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0