090114

I natt har jag haft galet mycket saker att fundera över i sömnen,
har sovit, svettats, gråtit, snurrat lakan,trulsat håret och vaknat var och varannan timma.
När jag vaknade kände jag mej helt yr och konstig, så jag tog en varm dusch, vilket gjorde att jag blev yrare.
Fick sätta mej ner`..sen spillde jag ut löste över köks/hall/klädkammargolvet.( att teet fick så stor spridning som det kan verka beror endast på att alla dessa rum är ett och samma, så det  var inte så farligt som det verkar)

Nu ska jag ta mitt pick och pack och försöka packa ihop mej inför redovisningen av ett projektarbete.
Håller tummarna för att detta ska funka.


Kommentarer
Postat av: sofia

åh, låter inte som någon höjdarstart på dagen. är så jobbigt när man har såna där nätter och känner sig grumlig i huvudet och har märken efter lakanen över hela kroppen.



hoppas att redovisningen går bra!

2009-01-14 @ 10:00:26
URL: http://outro.blogg.se/
Postat av: baken

fan så har jag också hållt på några nätter i rad, längtade efter thai pills då!

2009-01-15 @ 13:31:42
Postat av: Lina

åå. finma foton!

2009-01-15 @ 14:45:28
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0