sommar i blodet i tårna i magen och i resten av min kropp

sommar i min kropp.
jag sitter och kollar på facebook, alla fina nyuppladdade sommariga midsommarbilder får mej att känna ännu mer sommar i min kropp.

idag blev det till slut fint väder, efter lite regn.
vi skulle mötas upp för en fika, jag knallade iväg med moneybrother i lurarna, träskor på fötterna och solbrillor på näsan.
jag hann gå och tycka livet var ganska underfint i ca 9 minuter innan himlen öppnande sig och kissade på mej.
genomblöt och inte fullt lika full av sommar mötte jag upp mina vänner som upplyste mej om att jag var helt geggig på benen efter att ha knallat på en blöt skogsstig i regnet. de sjkutsade hem mej, jag bytte kläder och vädret bytte skepnad.
solen sken och vi fikade på ett annat ställe.

ikväll har vi sett på film och legat och myst och skrattat ihop i soffan, precis som man ska göra på sommarlov.
det har varit en finfin sommarlovsdag. 


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

fint väder kommer alltid efter regn, puss

2009-06-22 @ 08:24:32
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0