höstrusk: ge mej lite tid

Idag kl 09:00 lämnade jag ifrån mej min tenta, idag kl 11.oo fick jag min nya tenta.
Just nu känner jag bara att jag vill gräva ner i mej i  något slags hål, krypa under täcket, gömma mej i en garderob, men inget av detta kommer till att funka, det är bara att hugga i. Det som tentan ska handla om är roligt, det ska bli en jättekul uppgift, men det är bara det att jag hinner inte andas, sammla nya krafter emellan tentorna. Hoppas dock att min STHLMs vistelse ska fungera som någon slags omladdning. För imorgon sticker jag mot huvudstaden för att hänga med fina vänner och kusiner och kusins flickvän.

Men nu städa, posta en drös mail, skriva intervju frågor, spikmattan, träna, läsa.


Kommentarer
Postat av: Hanna

vilken fin bild :) :)

2009-11-18 @ 15:34:34
URL: http://hannasofieakesson.blogg.se/
Postat av: Anna

bajs känns precis somma sak här!! men ska bli skoj o se dig till helgen :))

2009-11-18 @ 16:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0