självvård

Det finns en mängd saker jag jämt och ständigt tänker att jag ska få gjort men aldrig tar mej tid för ,saker som handlar om att ta hand om det yttre på mej själv, några av de sakerna är

  • fixa mina naglar, fila och fixa
  • ta hand om mina fötter, på afroklasserna på gymmet skäms jag alltid fär att de ser oomhädertagna ut
  • plocka mina ögonbryn, men det gör så jävla ont och jag vet nog inte riktigt hur man ska göra
  • färga mina ögonfransar som utan mascara är genomskinliga


funderar dock starkt på att styra upp det i helgen.


Kommentarer
Postat av: Karin

bra man ska ta hand om sig själv! älskar OPI's nagellack!!

2009-11-05 @ 17:53:31
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0