gör det inte

Jag antar att jag mår som jag förtjänar. Jag har på riktigt ONT i huvudet. Ligger i sängen och har datorn på magen och hoppas huvudvärkstabletterna ska värka.

Som ni kanske förstår är dessa åkommor något jag orsakade på egen hand och hade kalaskul under tiden.
"gurkmajo, majo, senap, ingen ketchup och ingen röra med djur i tack" annika och elins beställning av göteborgs sötaste grillmojjs kille.
Efter mycket röror utan djur i tog dubsteppen vår oskuld. Det var inte min melodi.

På väg hem när jag klev av bussen gick jag bakom en kille var på han vänder sig om och säger:" va fan, trodde jag hade en sheriff efter mej, men det var ju bara en kort tjej, va paff jag blev." Han syftade på ljudet mina skor ger ifrån sig, de låter just precis som ett par cowboysboots med sporrar på.

ett litet tips:
boka inte tvättid kl08 en söndag som ni måste utnyttja för att slippa gå naken nästkommande vecka
 


Kommentarer
Postat av: bea

nej fy fan va jobit att tvätta 8! ja blir trött bara av att tänka på det, haha

2009-10-11 @ 13:16:57
URL: http://beatasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0