trodde jag var duktig

Jag vaknade för en liten stund sedan och trodde jag hade gjort bra ifrån mej och slagit sovrekord och sovit till 11.
Det där med sömn är något jag övar mej på, att kunna sova länge, jag är änsålänge trots mina 22års övning ganska kassa på det. Men som sagt, trodde jag var duktig idag, sen slår jag på nyhtesmorgon och ser ¨på den lilla klockan som visas i bild och inser att klockan inte alls är närmare 11 utan 10. Så inget sovrekord idag inte.

Igår var jag på ett finfint 25års kalas hos annika. Det avslutades på styrbord barbord och när jag väl kom hem var jag så trött att jag inte hann lägga huvudet på kudden. Tack för en finfin kväll Annika och Annikas  sthlmsvänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0