Back till verkligheten

Godmorgon ni som fortfarande finns kvar här och läser.
Nu är jag tillbaks i verkligheten, en regning torsdag morgon, med för få timmars sömn i mej.
Jag har haft en fantastisk vecka sol bad och härligheter och åsnor. Den har varit så bra att jag inte haft tid eller prioritert att lägga in några inlägg.

Men nu som sagt är jag tillbaks i verkligheten och allt kommer på en och samma gång, skola, ny lägenhet och en massa ny post som ska gås igenom.

Men nu måste jag försöka hitta lite kläder, lite pennor och papper och en kopp kaffe sen är det off till skolan.



Kommentarer
Postat av: HelloNicki









Hej, hoppas allt är bra med dig! :)



Ville bara en sista gång tipsta om tävlingen i min blogg som avslutas snart.



http://hellonicki.blogg.se/2009/august/tavling.html#comment



Kram / Nicki

2009-09-03 @ 16:27:54
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0