sleep well

Jag har sovit så gott, så obeskrivligt skönt. Gick och la mej innan tionyheterna hade börjat och läste tre futtiga sidor, sedan somnade jag. Vaknade upp och var lite kall om nästippen, tog på mej ett par yllesockor och smög upp och satte på en kanna te.






Nu sitter jag och se på nyhtesmorgon och funderar över hur jag ska lägga upp min dag. Det är en diger lista som ska bockas av, och därtill slutföra mitt skolarbete som jag har redovisning på imorgon. Men på något märkligt sätt känns det helt lugnt. Kan det bero på att jag sovit så bra i natt?

Det är väl lika bra att get started me dagen, det är ju finfint väder idag med och det ska jag försöka ta vara på idag. Det hann jag inte igår då det var storstädning och plugg som gällde. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0