Måndag

Igår hade jag en helbra dag, promenix, god mat, löpning och bra film + Sömn i solen

Idag har det vart full rulle sedan kl 7,00.

8,00 mamma och jag ut till Maxi för att fixa fika till jobbet
8,07 märkar att det är snålt med bensin, stannar och tankar
8,18 elin rusar in och snappar åt sig den sista morotskakan
8,37 lämnar av fikat
8,55 jag fickparkerar och rusar till närmsta bankomat
9,00 jag sitter i frisörstolen och andas igen

färdigklippt beger jag mej mot F och lämnar av lite låneprylar.
upptäcker ett missat samtal från H som har önskemål på svenska prylar jag borde frakta med mej.
Kilar ner mot min andra mataffär på en och samma morgon för att fixa mjölkchoklad och hushållsost åt familjen I.

Nu sitter jag här innomhus och ska starta upp jobbet..Önska mej lycka till! 

Måste nog ha mej lite kaffe först!
image101


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0