sovit

Igår låg jag i sängen från kl 16,45 och tills nu ungefär. Pappa kom och försökte mata mej med pizza, det var det enda jag kunde tänka mej att äta, och det smakade gott ska ni veta, när man inte käkat sen frulle. Sen var det lite usla program på tv så jag somnade och sen dess har jag sovit. Jag borde nu då vara utvilad, det är jag, men jag känner mej lite fnurrig i huvudet. 

Det ser så varmt ut, men det är bara 4 grader ännu, BLI VARMARE!

Glatt fredagsmeddelande :
Jag har jobb på posten hela maj! 

Nu ska jag måla mina naglar och sen vill jag sticka och köpa Saharahotninghts plattan, som jag höll i min hand igår samtidigt som koret strejkade. Engelsmännen hade mixtrat med det trodde damen på bankens kundtjänst. image132
MMMMMM..................den skulle sitta som smäcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0